maandag 7 februari 2011

Cricut Cardz Challenge #60

Hallo allemaal,
De opdracht van Cricut Cardz Challenge van deze week was een valentijnskaartje te maken voor een man. Ik heb bij dit kaartje papier uit een goedkoop pakket van Kruidvat gebruikt. Het papier past onverwacht goed bij elkaar doordat in veel papiertjes dezelfde kleurtjes terug komen.
Ik vind dat vaak bij goedkope papieren ze niet goed bij elkaar passen en gebruik ze dan vaak om testjes te snijden met mijn cricut. Maar dit papier is zonde om daarvoor te gebruiken!
De monster is gesneden met de Mini Monsters cartridge. Ik vind dat het een schatje is, het lijkt alsof ie zegt, kom hier voor een knuffel!
Ik heb een action wobble gebruikt voor het monster, Deze heb ik besteld in Amerika en had ik vorige week bij de post. De Action Wobble zorgt ervoor dat het figuurtje wiebelt door een veertje op de achterkant.
Ik heb strass steentjes gebruikt voor de ogen, omdat de officiƫle uitgesneden oogjes te klein zijn om op te plakken, en het effect is ook wel "monsterachtig".
Groetjes Saskia

I made this card using the Mini Monsters cartridge, and some budget papers from a local store. I put some strass on the eyes for a monster-look. The Cricut cardz challenge for this week was make a valentines card for a men.




2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hij is leuk ! mooie kleuren,
groetjes, martina
x

Melissa zei

Love this, love the non-traditional colors, great job!

Thanks so much for joining CCC.